Gulcan88 Merhaba anneler canım anneler bebegim 1 yasina girecek yeni yeni yurumeye başladı ayakkabi alacam ama hangi marka ve kac numara bilemiyorum önersi olan var mı?
zeynepela2 Gulcan88 bence dolaptan alabilirsin nike aldım dolaptan hiç giyilmemiş gibiydi bizde 6 ay anca giydik
Esifet Gulcan88 kızım 11 aylık vicco aldım 20 tam oldu ama 21 aldım yazın daha iyi olur diye şimdiden yürümeye başlayınca giydirdim çok hafif hem uygun ve yıkanabilir olması çok iyi tavsiye ederim
iamthed Ayakkabı üreticilerinin kalıpları çok farklı. Aynı numara Puma’da büyükken Adidas’ta tam oluyor, Vicco’da küçük geliyor. Mutlaka baş parmağından topuğuna kadar ölçün ve aldığınız markanın ölçü tablosuna bakın