Merhabalar bebeğim şuan 4 buçuk aylık bir ay sonra çalışmaya başlayacağım biraz süt sağayım diyorum ama gelmiyor ilk aylarda daha çok gelirdi bir göğsümden 120 cc çıkardı şimdi ikisindende 20 cc zor çıkıyor bebeğim doyuyor şükür ama stok yapmak istiyorum ya nasıl olacak bu durum ???😔😔