Merhaba. Kızım 9 buçuk aylık gece artık mama içmeyi reD ediyor. Uykusu devam ediyor uyanması Nadirendir… gündüz sabah kahvaltı öğlen yemeği sonra meyve yoğurt 1 2 biberon mama akşam üstüne kadar bu şekilde besleniyor. Yanı normalde de iştahlı bir bebek değil. Uykuyu yemekten daha çok seviyor. Yani uykucu bızım ki 🤣 bu yüzden emeklemiyor donmeler sürünmeler çok çok iyi ama emeklemıyor😂 ayrıca Yemek olayını da hep ben ayarlıyorum. Fikir verirmisiniz lütfen… Ne yapmam gerek bu gece beslenmesi olayını öğün olarak artırmalımıyım?