Merveedd Minikprensannesi benim oğlumda evolvia ile büyüdü ama şimdi azaldığı için günde bir defa içiyo bende bebivitaya geçtim onuda çok sevdi 8 ay 7 günlük
Zuzuuu Minikprensannesi Ben evolvia kullandım gaz kabızlık sorunu asla yaşamadım kilo alımı gayet iyi oluyordu
Cemkuzusu Minikprensannesi 3 Aydır sma kullanıyorum kilo alımı falan gayet iyi gaz da yapmadı bizde ama gel gör ki kabızlık yapıyor biraz