Merhaba, başlıklar diğer konular kadar dikkat çekmiyor farkındayım ama damdan düşenin halini damdan düşen anlar diyerek yine de bir umut sormak istyorum. Oğlum 49 günlükken hafif ateş yükselmesi ve uyku hali ile kan idrar verdiğimizde idrar yolu enfeksiyonu olduğu öğrenildi ( e.coli) 7 gün hastanede yatmıştık. 1 yaşına girince de genel kontrolde hadi bi daha idrar verelim dedik. Maalesef lökosit, eritrosit çıktı. 2 kez kültür verdik . Yine e coli göründü ( 50.000) şimdi 7 gün suprax kullanacağız ama merak ediyorum. Bu sefer oğlumun keyfi de yerindeydi ateşi de yoktu ( 4 diş çıkıyor aynı anda) yemesi de evet biraz iştahı düştü ve 2.5-5 aydır hiç kilo alamıyor. Yalnız çok hareketli. Yatarken bile kıçı kıpır kıpır. Herkes bu yüZden alamıyor derken bu çıktı. Ateşsiz enfeksiyon geçiren var mı? Doktor ilaç sonrası başka tetkikler isteyeceğim dedi. Galiba böbreklere bakacak. Çok endişeleniyorum.