Sütlaç yapmıştım afedersiniz bebeğim ufak bir kase yiyip uyudu. Biz de yedik ve bariz bir deterjan tadı var yaa, hele yedikten sonra ağızda kalıyor. İnanın ne oldu hiç hatırlamıyorum. Kenardan bir yerden deterjan mı döküldü, tabaklar mı durulanmamıştı hiç bilmiyorum. Önemli olan nasıl olduğu değil, böyle durum var belli ki… bebeğim yedi dediğim gibi. Bi huzursuz olduk, bir şey olma ihtimali var mı ya… bu arada uyuyor 😐