Kızlar bebeğim 23 günlük bugün bişey oldu normal de uyanık kalır ama uykuları 2 saat sürer hatta ben uyandırırım çoğu zaman emzirmek için bugün uykusu en uzun yarım saat sürdü uyumuyor sürekli emzirmemi istiyor gazını alıyorum tekrar ağlıyor emmek için tek memeyle emziriyorum artık göğüs ucumun ağrısına dayanamıyorum uykusuzluk da cabası ne yapabilirim ya gazı yok eminim çok güzel çıktı gazı