Gulsum_1205 marketlerin vegan kısımlarından alıyorum hep. Vegan peynir mesela koyuyorum tosta. Pancar kıtırı var knorrun. Starbucks’ın bitter çikolatasında yok süt ürünü. Vegan çikolatalar var macroda. Miskets diye bir markanın leblebileri var çikolata kaplı onda da yok. Bide yüzde 70 fındık bi fındık ezmesi var adını hatırlamıyorum. Sadece şeker fındık vanilya var içinde. Fiyatlar normallarinden yüksek ama sadece ben yediğim iÇin daha uzun süre gidiyor.