Kizlar ben sezeryan olalı 19 ay oldu 2 gündür dikişlerim icden içe sızlıyor özellikle sol tarafim temizlik yapmıştım zorladım mi kendimi o yüzden mi oldu acaba başına gelen var mı hiç böyle bir ağrı ara ara sizlardi usutunce iş yapınca ama bu farklı sanki taze yara sanki hareket ettik e ağrıyor yeni doğum yapmış gibi yatarken kalkarken bilgsii olan yazarsa sevinirim