1 ay 18 günlük bebegim var gögüslerim normalde şişerdi süt olup ve sürekli akardı atletim falan ıslanırdı şimdi ise o durumu yasayamıyorum bebegim her emdiginde az süt geliyor az önce makineyle sagım dedim normalde fıskırırdı şimdi ise öyle ol adı bu durum beni üzdü ve mama vermek zorunda kalıyorum lütfen bişey söyleyin ve yemek yiyemiyorum napıcagımıda bilmiyorum sadece bol sıvı tüketiyorum