Karanelo Edirne devlette olabilirsiniz canım bence ben doğumumu fakültede yaptım doğumunda doktor bayıldı , oğlum doğdu gece 2 saat boyunca yanıma gelemedi falan 😅 o yüzden oraya karşı fobi oluştu bende
Nurkara21 Karanelo yani şöyle birşey benim fakülteye gitmem gerek hemotoloji bölümüne gitmem için normal devlet hastanesi olmuyor malesef büyük talihsizlik ama insan bünyesi olabiliyor böyle şeyler malesef😪geçmiş olsun umarım bebek iyidir 🙏tabiki doktorda