kubusss sağ meme reddi vardı. Sağa yatırınca çok ağlıyodu. Solu emzirip hiç çevirmeden diğer göğsümüde verdim. Bi zaman sonra çözdü öylede ikisini birden almadı. Araştırdım uyku aralarında verin diyolardı öyle öyle alıştı ikisinede. Emzik bıraktım her emzik ihtiyacında memeyi tıkıyorum ağzına çeksinki sütüm eskisi gibi çoğalsın. Çok stres yaptım üzüldüm 3gün meme reddinde resmen sütüm yok kıvama geldi. Kendimi telkin ediyorum artacak emdikçe inanıyorum. Eskiden 10dk da doyuyosa şuan 40 dk 1saat emiyor hatta gün boyu göğsümde. Yeterki doysun. Eski bol sütlü günler yakın inanıyorum 🤩