Simamom canım benimde oğlum 8 aylık oldu. Sağlıklı oldunda kilosuna takılmayın. Ben 2 öğün ek gıda veriyordum. 2 saatte birde anne sütü yeni 3 öğüne çıkardım. Bol bol emzirin ve sizde protein yönünden iyi beslenin. Bebeğinizede bol bol et yedirin. Etle aynı anda yoğurt vermeyin. Ben bi öğününde olabildiğince çeşitli vermeye çalışıyorum. Örneğin bugün kahvaltıda peynir, avakado, muz, yumurta ve ev yapımı bebe bisküvisi verdim. Öğleden sonra balkabağı, mercimek, soğan, sarımsak verdim. Akşamda yarım elma ve keçibounuzu pekmezi verdim.