Gnll Hanımlar bebeğim sarılık geçirdi doktor atlattı demişti ama şimdi 14 gunluk 1 saat yatıp 5 dk tek emiyor bu gün baya zorladım 20 dk uğraştım emsin diye sonrasında kustu ne yapicagim bilmiyorum