Bizde 5 ay 10 günlüğüz sürekli bağırıyor evin içinde sabahtan başlıyoruz 😂 o bağırıyor ben bağırıyorum sonra gülüşüyoruz 😂 şekilden şekile giriyorum oyun oynarken ce-e, beciik, cicicici tabi bunları sakin ses tonuyla değil arada bi yükseliyo sesim oğlumda bunu seviyor. Benimki Allahtan kucağı sevmiyor yattığı yerden oynuyoruz. Bi de sürekli gıdıklıyorum böylece vakit biraz geçiyor. Bazen uyumak istemiyor vıykırıyor o sırada krize giriyorum direk görümceme veriyorum nolur sen uyut tükendim diyorum 😂 ve tabiki durmadığı zamanlarda da bebek şarkıları açıp izletiyorum mecbur sakinleşiyor böylece