Minitontik Duru33 ben 34 gün önce sezaryen oldum. Leslie ve chloe yapıyorum. Chloe karın yani abs yazanları yapmıyorum bacak çalışıyorum
turunculuanne Duru33 bence 3 ay olduysa sorun olmaz ya. 3 ay sonraya benim sezaryen yerimde hiçbir şey kalmamıştı diye hatırlıyorum. Eğer başka özel bi sorununuz olmadıysa
Thesra Duru33 Hamilelikten önce aktif bir spor hayatınız varsa sezaryen doğum sonrası 3. Ayda spor yapabilirsiniz ama yoksa 6 ay beklemelisiniz iç dikişlerin zarar görmemesi açısından.
Duru33 3 ay oldu doğum yapalı diyetisyene gittm leslie yap dedi ama sakıncası varmı yokmu sormak iatedm
Duru33 Minitontik mekik çekilmiyor diye duydum ama bnce karın bölgesni zorlamadıkça bişey olmaz heralde ya bilemedm
Duru33 turunculuanne başka bi sorunum yk cnm ama 6 aydan ömce spor yapılmıuor diye duydumda merak ettm
turunculuanne Duru33 valla ben 6 aydan önce başladım bir şey olmadı. Ama çok zorlayıcı şeyler de yapmadım tabi. Leslie yaptım mesela
Duru33 Thesra hamilelkten önce aktif spor hayatım yktu leslie 15 dk yaptm bugğn ama pek o bölgeyi zorluyor gibş grlmedş bana
Duru33 turunculuanne bnde leslie 15 dk olanı yaptm bugün çok sezeryan yerini zorlayıcı bişi dğl gibi geldi bana
Duru33 Tuba ya çok az bi sızı hissettm bugğn ama bn çok terliyorm normalde terleyince oldğnu düşünüyorm o bölgenim dğlse leslie çok zorlamıyor o bölgeyi aslında mekik çekmeyi önermiyorlar onuda yapmadm hiç ztn çok tşk ederm🌸