xerophia ay benimde bebekliğim öyleymiş 2 yaşında düZeldi diyo annem şimdi benim bebeğim aşırı gazlı 5.5 aylığız ama ne gecemiz var ne gündüzümüz sanırım bana çekmiş allah yardımcımız olsun :( siizn de doğduğundan beri mi var gazı hiç azalma olmadı mı