Efnasu canım popo deliğinde yırtıkta olablr benm oğlumda öyleydi yapamıyodu 1 aylıktı ağlıyodu ck doktora götürdük gaz dedi ama snra cocuk cerrahisi yırtık dedi ilaç vermşti suya oturtuyoduk rahatlıyodu htta suyun içine bile yaptıgı oluyodu😀fitilide önermiyo doktorlar cok.