Hilallll2020
26 aylık hiç konuşmuyor🤷🏼♀️ Bazen tek tük al, heiß (almanca sıcak demek), danke (teşekkür ederim) ve 1den 5e sayıyor ama çok nadir oda.. geçen dede nerde dedi ve bir şeyi çöpe atmasını söyledim attıktan sonra attım dedi ama kırk yılda bir ağzından bir şey çıkıyor işte🙈 doktor tüm testleri yaptı ve her şey temiz çıktı. Bazı çocuklar önce her şeyi aklında tutup öyle konuşmayabaşlıyormuş. Bizimkisi de öyle sanırım☺️