yaramaz_bocegim 4 aylık Oğlumu 8 de uykuya yatırdım yarım saat uyudu. Dışarda oynayan çocukların sesine uyandı şu an da uykusunu almış gibi agulayıp oynuyor. Napıcam nasıl döner uykuya 😭 sallamıyorum başını oksayıp uyuyordu onu da istemiyor şimdi 😪
turunculuanne yaramaz_bocegim atak döneminde mi acaba? 4.ayımız uykusuz geçmişti bizim, şu an o kadar değil şükür
turunculuanne yaramaz_bocegim bizim kızın 4.ay atağı tam 4aylık olduğu gün başlamıştı hiç unutamıyorum o günü 🥺 ama sabredin geçecek inşallah.