Ummaksaker Bebeğim ➍ aylık kimisi ➏ aylıkken kimi ➐ aylıkken kimisi ➑ aylıkken kullan yürüteci diyor siz kaç aylıkken yürüteci kullandınız acaba?
elha_3 Ummaksaker 8.aynı doludurdu öyle kıllanmaya başladık zaten en doğrusu da bu doktorlar 8 .aydan sonra kullanımını uygun görüyor
Ikraamom Ummaksaker ben 4 te bindirdim 1 kere sonra erken diye düşündüm olduğu yerde kalıyodu çünkü şimdi 6 buçuk aylık fıldır fıldır geziyor evde 😂
Ummaksaker Deletedmom0099 ➏. Ay normal ozaaman 🥰 teşekkür ederim birimde son iki ayımız çok istiyorum hemen bindiryim paytak paytak yürüsün 😅
leynanin_pembemantosuu Ummaksaker önerilen 6 aydan sonra konması için yürüteçlerin kullanma klavuzundada aynı şeyi 6 aydan itibaren yazıyor
Dilara5555 8 aylık hiç kullanmadım bütün doktorlar önermedi bende almadım ve hiç pişman değilim 😀😀6. Ayda emekledi şimdi de tutunup tırmanıyor heryere 1 aya kalmaz yürümeye başlar miniğim inşallah 😀😀
GameOver Ummaksaker benim kızım 7 aylık yeni yeni koymaya başladım doktorum süresini az tuttugun sürece koyabilirsin dedi👍🏻
Melankoli Ummaksaker hic kullanmadim. Kizim 8,5 aylik yürümüştü. Su an oğlum da 6 aylık ve emekliyor. Bol bol serbest yerde zaman geçirmesi gelişimi için çok daha faydalı.
Tuba Ummaksaker büyük oğlumda 7,5 aylıkken 2 hafta kullandım sonra kaldırdım. Küçük oğlum 8,5 aylık ve kullanmayı düşünmüyorum ☺️
gizeminmasali 6 aylikken kisa kisa koydum 7bucuk aya kadsr isimi gordu emekleyince binmek istemiyor.col erken ve uzun sure koyunca tehlikeliymis