Edaozdxx Nisa gibi bebek pudrası kokuyor ama çok çabuk bitiyor maalesef ben şimdi ürünleri sepete atmak ile meşgulum 🤣 leke çıkarıcıısı için de sipariş verilen herkes çok memnun baby & me ürünlerinden .
Göğüs pedini bende kullanıyorum gayet güzel ama yapışkanlığı fazla yok gibime geldi sen memnunmusun?