Karanfil06 benim korkumda buydu, çünkü 4. Aydaki uyku gerilemesi kalıcı imiş. Benim bebeğimin gündüz uykuları bozulmuştu yarım saat uyuyup kalkıyordu, ben her seferinde tekrar tekrar sabırla uyuttum. Çok ağladığı da oldu ama vazgeçmedim çünkü az uyusa çok daha fazla aglayacakti yorgunluktan. Bizimde 2. Aydan beri bir düzeni vardı ve o düzene hep sabit kaldım. Şimdi 5.5 aylık oldu ve uzun gündüz gece uykulari var. Sizde devam edin düzeni korumaya 5 . Ayda bitiyor o gerileme