BEN-DERYAA ben şuan oruç değilim mesela sütüm azaldığı için bi sabah kalkınca içiyorum sıcak su katıp bide akşam iftarda içiyorum yemek birlikte soğuk suya katıp ben 1 çorba kaşığından fazla döküyorum yoğun sevdiğim için zararı olan bişey değil ki bi ölçü koymanıza gerek yok