Yasmink
canım 6,5 ay oldu hala iç dikişlerimin ağrısı acısı geçmedi. Her sabah bel ağrısıyla uyanıyorum ama spinal anesteziden mi kızımın sürekli kucağımda olmasından mı bilmiyorum 🙄 Tecrübeliler normal diyor 🙄 bu ay kontrolüm vardı gidemedim bir ay sonra inş gideceğim inş o zaman doktoruma soracağım.