Geylani kilosu gayet iyi benim oğlumda 2700 doğmuştu hastaneden çıkarken 2400 dü 3 aylıkken 4900 dü sadece anne sütü verdim. şuan 8 ay 20 günlük. Sütün varken mama verme bence anne sütü ne olursa olsun daha iyi sütünün kalitesini artıracak şeyler ye semizotu, tahin helva vs gibi sütün yağlanır. Ve emzirirken tek göğsün bitmeden diğerine geçme doktor bana öyle demişti