Nursima
Bir hafta önceye kadar bebeğim bezini her açtığımda yapmış oluyordu.sonradan 4gün yapamayınca doktor akşam 8gibi fitil yaptı rahatladı.Sabah kalktığımda yine kakasını yapmamıştı bir iki ıkındı diye tekrar fitil verdik ama yine yapmadı acaba bagırsagında mı bişe kalmadı yoksa bi sorununuz mu var.Fitilden ne kadar sonra normale döner acaba