1ikizannesi benim bebeğimde 1,5 aylık aynı dediğiniz sorun bizdede vardı ayağımda sallıyordum uyuyordu ama bıraktığım an gözleri açıyordu hiç dalamıyordu uykuya 3 gün önce hamak beşik aldık onun içine yüzüstü yatırıyorum uyuyunca çeviriyorum sanırım karnının üstüne yatması biraz rahatlatıyor çok gazlı bi bebek olmasına rağmen bi kaç gündür bizi çok yormuyor ya beşikten yada yüzüstü yatmasından bilemiyorum