Oğlum 2.5 aylık ilk günden beri sestir ışıktır kısmadım her ortama alışsın dedim gel gör ki bizim oğlan akşam 8 den sonra evi karanlık istiyor yoksa uyumuyor. Zaten kucakta gezerek uyuyor birde karanlık evde yemek çamaşır bulaşık işlerini halledemiyorum. Gündüzde yaptırmıyor bari gece babasindayken yapayım diyorum bu kezde karanlık istiyor. Evimiz küçük salonda ve mutfakta kapı yok ışık açınca görünüyor of nasıl çözeceğiz bu durumu? Bizim gibi olan var mi?