Vicco’dan ilk adım ayakkabısı bakıyorum. Böyle yumuşak bez gibi sandaletleri var, ilk adım için yazıyo ama adımlarken rahat olur mu kullananınız var mı? Bir de bebeğimin ayak ölçüsünü 11,5 cm ölçtüm, 11,8 cmi 19 numaraya denk geliyormuş. 19 dar olmaz değil mi ayağı tombiş biraz