Kızlar bilenler bilir bebeğim kusuyordu buraya yazmıştım caresizligimi Allah razı olsun dua edenden etmeyenden. Bugün DOC. DR. OMER FARUK BEŞER’e ücretli muayene olduk kendisi çocuk gastroenteroloji bizide sizlere dediğim Dr Çiğdem aktuglu gönderdi direk.
Sonuca gelirsek eldeki tahliller yeni olduğu için dr yeniden yapmadı. Bugün itibariyle raporlu Aptamil neocation başladı ve yasakladığı ek gidalik besinler oldu bununla beraberinde inşallah bu mama bizde bu ay atak yapmazsa herşey alerjiden dolayı kaynaklı dedi ama eğer atak olursa direk Cerrahpaşa cocuk acile gitmemiz sartmis ki kendisi bazı tahliller o an isteyecekmis insalalh artık düzelir de olmaz diye dua ediyorum🤲
Şimdi sorum şu sizlere icinizde süt alerjisi mamasını sade alıp kendisi aromalandiran var mı bebeğim yemiyor hiç bugün bugün aç kaldı zorluyorum oynarayak da veriyorjm ama yok sevmiyor☹️🤔