İyi aksamlar snneler. Oglum ,18 aylik korona nedeniyle bebegim yalniz buyudu. Anne baba disinda kimseyi gormuyor. Ayda yilda bir ailelerimizle gorusme disinda. Evin bahcesinde diger insanlar cocuklar bize ywklassa onlardan cekiniyor. Bana gelmek istiyor ya da babasina. Ozguven eksiklogi olabilir mi ( bu konuya cok dikkat ediyorum ozguvenli olmasi icin basindan beri her anlamda ozen gosterdim) ya da yasi geregi yabancilamasi normal mi sizlerde durum nasil