miraysmom_ Eliznil 5 ay 11 günlüğüz ben ufak ufak tattırmaya başlayacağım artık kızıma inşallah severek yer herşeyi 🙏🏻😌
Deniz2961 Kızlar bnce tadrımaya baslayn snra zorlanırsnz Bn kız 6 aylk oldu Bn 5 ayda doktr onerıs ile basladim ki kılo alımı iyi ve sdce bnı etmiyordu
Birbilen miraysmom_ evet canım 3 gün kuraliyla başladım hala devam ediyoruz bu şekilde. İlk başta ev yoğurdu verdim 3 gün, sonra havuç, kabak, patates, bal kabağı... Bal kabağı bitince de meyvelere geçeceğim inşallah
DefneRana3881 Eliznil 5 ay 10 günlük bende akşam yoğurt yaptım bugün vereceğim ilk kez çok heyecanlıyım 😀
Zeyneb Eliznil ek gida 5.ayi doldurup 6.aydan gun alinca mi verilior normalde.Yoksa tam 6 aylik olinca mi.ek gidaya 6.ayda baslanir cumlesinden ne anlamamiz lazim:)
Bitterimsade Zeyneb tam altı aylık olacak 180 günü doldurması gerek.Benim oğlum 5 ay 2 günlük doktor tadım yapabilirsin dedi ama ben başlamayı düşünmüyorum.İlk altı ay sadece anne sütü vereceğim.180 günü tamamlayıp öyle başlayacağım
deleted2310 Eliznil Bugün 5 ay kontrolü vardı önümüzdeki ay uzun bir konuşma olacak dedi bakalım üstelik süt alerjiside var ne olacak nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏼♀️
Baturailesi Doktor önerisi ile 4,5 aylıkken tadıma başladım. Şimdi nerdeyse 6 aylık olacağız. Günde 1 kere meyveli yoğurt bir kere zeytinyağlı sebze püresi veriyorum. Yaklaşık yarım çay bardağı kadar