Hanımlar bebeyim 6 gün sonra 3 aylık olucak yasak var tabi ki açık olur mu bilmiyorum ama çağırırlarsa kaç tane asi yapcaklar 2 aylıkken 3 tane yaptılar bebeyim çok ağladı ve ben aglamsina dayanamıyorum o kadar içten ağlıyor ki sanki anne kurtar beni der gibi,🤣😔 içim gidiyor öyle görünce merak ettim kaç atne asi yapcaklar bu sefer ve nasıl yan etkileri oluyor bilgi verir misiniz çokça teşekkür ederim şimdiden ❤️🌸