AzraninAnnesii 3. Aydan 4. Aya geçerken yaşadık atak dönemindeydi üstelik.Kilo alımı düştü 270 gram mı ne almıştı.Emzirme danışmanına gittik doktorumuzun tavsiyesiyle.Öncelikle sütümün yeterli olup olmadığına baktık.Emzirdikten iki saat sonra sağdığımda 120 cc ve üstü çıkıyorsa yeterli demişti.Süt var ama emmiyordu.Loş, etrafta ilgisini çekebilecek şeylerin minimum olduğu bi oda seçin.Emzirirken kendi sesinizle ninni söyleyin ve hep aynı ninni olsun öncelikle siz sakin olun çünkü en ufak bi gerginliği bile hissediyorlar.Ortam ısısını ayarlayıp bebeği sadece beziyle bırakın sizde belden üstünüz çıplak olsun ten temasını arttırarak devam edin emmek istemediği zamanlar konuşun sakinleştirmeye çalışın zorlamayın.Elini parmaklarını tek tek öpmek işe yaramıştı bizde.Bu işlemleri iki saatte bir tekrarladık.Emmek istemediyse iki saat sonra tekrar aynı ritüelleri yaptık.Bir aydan fazla sürdü.Eğer sütüm olmasaydı mama vermekten hiç gocunmazdım yeterki karnı doysun hiç önemli değil neyle beslendiği.Sağarakta vermeyi denedim ama içmedi.Bu süreçte piyasada ki tüm mamalarıda denedim hepsi çöpe gitti.Doğuştan iştahsız resmen.Cidden zor ve yıpratıcı bir süreç inşallah faydam dokunur