Iyi geceler.eski postlarq bakdim bisey bulamadim.normalde bu firma caylarinin iyi bisey olmadigini duymusdum ama esim gitdi tamda ondan aldi dememe ragmen.son zamanlae cok fazla duydum papatya cayi kullanildiginin denemek istedim.ama bu cayin uzerine 4 aydan buyukler icin yaziyor.ogluma bir faydasi olurmu sizce?kullanqn varmi?