Neseli38 içim sıkılıyor benim de akşam olunca daha çok oluyor. Lohusalık tan mıymış o yoksa. Bebeğim 3 aylık olmak üzere. Oturup ağlıyorum kaç gündür eşime telefonda. Bana dediği şu,
“ ya düşünüyorum neye ağlıyorsun durduk yere anlamıyorum. Ben evde değilim, sen yoksun , bebeğim yok, ailem yok benim ağlamam lazım , ama sen ailenin yanındasın neden ağlıyorsun ya neden “ diye kızmıştı bana 😕