MelikeKrnz kaymakliekmekkadayifi bencede yani bu kiloların bi kısmı ödem çünkü her gün şişkinlik hissediyorum ben
MelikeKrnz egeninanns evet bende öyle burda kilodan şikayet ediyorum sonra bi bakıyorum mutfaktayım ne yesem diye araştırıyorum
kaymakliekmekkadayifi MelikeKrnz bebis ek gidaya başlasın bende odem atici caylar hafif diyete falan baslicam
MelikeKrnz kaymakliekmekkadayifi canım bende dün gece emziren anneler içim hem ödem atıcı gemde süt arttırıcı bir karışım buldum onu yapıyorum şuan haftada ⅔ kez içeceğim içinde rezenede var
Mervefe07 karprensi 6 gün oldu 8 kilosu gitti canım daha bi 8 kilom kaldı benimde gider herhalde ekmek çok yemiyorum yemekleri kaşıklayıp yiyorum
MelikeKrnz kaymakliekmekkadayifi ben yaptım baya mayhoş bi tadı oluyor ama tabi sürekli yapmak gerekiyor