Gzdhmzstkryl benim de taramak işkenceydi gür ve kıvırcığa yakın saçım var.Mavi sular pek bi fayda sağlamıyor bende.Burda okudum annelerden çocuklar iiin saç açıcı sprey varmış aldım kullanıyorum süper bişey.Hemen iniyor saç.Unibabynin. Tavsiye ederim.Dalin de aldım o da öneriliyor.Ama henüz kullanmadım.