Rmys11 Kesinlikle çok gerekli bence emzirme sütyeni, bende hamileyken özenip dantelli emzirme sütyeni almıştım pahalı pahalı, çekmecede kenarda duruyor şu anda 😁 Çünkü asla rahat değil 😬Penye düz emzirme sütyenleri aldırdım eşime doğumdan sonra, çok rahat, emzirmesi kolay ve tek elle açılıyor. Zaten dışarı çıkmıyorum ve kimse gelmiyor eve ama Dr kontrolleri için çıktığımızda göğüs pedi koyuyorum göğüs ucuda belli olmuyor rahat oluyor 👍🏻 Basit şeyler olduğu İçin çok para da vermeyin, e-bebek den alın 25-30 TL. Ben başta onları görmüştüm ayyy bunları kullanmam ya babanne sütyeni gibi demiştim hamileyken( benimde ilk bebeğim) şimdi o babanne sütyenlerinim birini yıkıyor birini giyiyorum üzerimden çıkmıyor 😁😁😅 Çalışmaya başlayınca normal sütyen kullanırım heralde diye düşünüyorum ama evde yine penye emzirme sütyeni forever 👍🏻