Bizim de şekil bozukluğu vardı tek taraflı yattığı için kask merkezine yönlendirdiler ama kask tedavisine gerek yok takip edelim dediler. Bende yastık almıştım ama kesinlikle önermiyorlar boyun kasları icin iyi değilmiş… Kontrol randevumuz bekliyoruz ama hala yamukluk var