Merhabalar bebeğim 8,5 aylık. Kahvaltı olarak yulaf ezmesi+hurma+kayısı+pekmez ve biraz anne sütü ya da elma, armut ve muz ile tahıl kaşık mama yediriyorum. Sütsüz yumurtası pankek denedim ma pek sevmedi. Öğlenleri ise mevsim sebzeleri ile kıyma ve pirinç ekleyerek çorba yapıyorum. Bazen domatesli şehriye ya da yalancı yoğurt çorbası pişiriyorum. Çeşitlilik için neler önerirsiniz? Siz neler yapıyorsunuz? Özellikle kahvaltı için fikri olan?