Kızlar normalde alıştırmıştım az çok koltuktan yada yataktan inmeye ama bugün kızım yataktan düştü hastaneye götürdüm çok şükür kötü birşey yoktu. Ama tekrardan eğitim vermeye çalıştığımda öğrettiğim gibi degil de kafa üstü atliyor ve en kötüsü de bununla eğleniyor. Nasıl bir eğitim vermeliyim yardımcı olun lütfen kızım ile basim dertte 🤧😱😖😤