Yasargiller Mommy2b stres çok yapıyoruz o da çok etkiliyor. Üzme kendini. Akışına bırak. Bol su, hoşaf vs tüket ve sağım yap.
Mommy2b Yasargiller inanın sağım yaptıkça moralim bozuldu bu süreçte, biberonun alt sınırı 30 cc bile görmedi çoğu zaman
Mirzaninannesii Nergisdemir covid yeni bi virüs. Haliyle ilaçlar da öyle. Sonuçlarının ne olacağı tam olarak bilinmemekte. İyi olduğunu söylüyorsun. Bebeğini riske atmaya gerek var mı ?
Cihangirim Nergisdemir emzirdiğini belirttin mi canım.? Emzirrn annelere ilaç vermiyorlar ben de oğlum 25 günlüktü covid olduğumuzda çok ağrım olunca anck parol içebildim. Bol bol su iç. İlaçsız atlattık şükür. Darısı herkesin başına inşallah
GizemHazal Mommy2b bende 3 buçuk aylıkken 2 saatte bir emzirirdim şimdi 1 yaşında tabi 3 3,5 saatte bi emiyor ama iştah kaybı oluyor tabi bide bol su için kendinize strese sokarsanızda azalabilir yemenizede dikkat edin yeşillik yiyin bol bol
Yasargiller Mommy2b Vazgeçmeyin. Bende humana stil tea anne çayı çok işe yaradı. Bir kutu için isterseniz. Bol su tüketin. Sağıma devam.
Mommy2b Yasargiller doğumdan beri hiç bırakmadım o çayı başka şeyler de tüketiyorum. Bugün karantinam bitti sütüm geri geliyor sanırım güzel emip uyuyor artık kızım
mom6554 Mommy2b Valla benim bebeğimde covid olduğu için aşırı üzüldüm ağladım o yüzden bayağı azalmıştı şuan süt çayı kullanıyorum normale döndü şükür
mom6554 Mommy2b Ateş, kusma, boğaz ağrısı, halsizlik, deri döküntüsü, ishal, burun akıntısı, hapşırma yavrum ağır geçirdi 45 günlüktü daha
Mommy2b mom6554 çok geçmiş olsun miniğe rabbim sağlık afiyet versin 😔 ben de korktum sürekli ateşini ölçtüm sürekli çift maskeyle emzirdim vs bizim doktorumuz bebeklerde genelde semptom da gözükmüyor dedi geçirdi mi geçirmedi mi emin bile değilim
mom6554 Mommy2b Sağolun Allah razı olsun. Evet bazı bebekler hiç belirti göstermiyormuş bizim ki çok küçük olduğu için zor oldu biraz. Kan da bağısıklık değerine bakıldı düşük çıkmıştı o yüzden olabilir.