Merhabalar ilk bebeğim normalde gündüzleri zorla uyuturdum 10 dakika uyur geri uyanırdı bugün öğlenden sonra saat 4 gibi uyudu uyandı emdi uyudu tekrar uyandı emdi uyudu yani yarimsaat veya 1 saatte 1 uyanıp emip tekrar uyuyor normal mi böyle olması gece ile gündüzü yer mi değiştiriyor yoksa yardımcı olurmusunuz 🙂