Arkadaşlar kızım 10 aylık mama ve ek gıda ile besleniyor.
Yani ek gıdaya girişimiz güzeldi ama maalesef aynı devam etmedi 7. Aydan beri bir seçicilik mi desem ek gıdaya uyum sağlayamama mi desem bilemiyorum yemiyor doğru düzgün mama dersen bıraksam lıkır lıkır içer ama ben de artık biraz düzene girsin istiyorum.
Ne yapmalı ne pişirmeli? Var mi tavsiyeleriniz?