Kızlar şu virüs ilk çıktığında çok korkuyodum. Cunku cinde sokak ortasinda titreyerek olenler aci cekerek olenler. Evlerinin kapilarina kilit vuruyolardi . Bazilari intihar ediyodu. Bazilari paralarini ucak yapip atiyodu zaten ölücez diyerekten . Bizde allaha sükur oyle tablolar olmadi . Hep sasiriyorum bu konuya