Alimran Sağlık ocağında aldırdığım topuk kanı sonucu sıkıntılı çıkmış tekrar çağırdılar başına böyle bişey gelipte ikincisinde iyi sonuç alan var mı 😞
Aselim Alimran bizimde değer yüksek çıkmıştı ikincisinde normal çıktı hiç korkmayın. Hemşire ilk alınan değer yüksek çıkıp sonradan normale dönebilir demişti öylede oldu
Eag Bizim de hatalı çıkmıştı. Doğru sonuç alana kadar ne yaşadığımı bir ben bilirim. Beceremiyorsanız yapmayın
Alimran Eag aynen çok haklısınız ister istemez kafama taktım şimdi iki gün nasıl geçer bilmiyorum bi daha canı yanacak yavrumun