Busragncy Kızlar bebeğim 5 aylık saçımı boyamayı düşünüyorum ama çokta kararsızım farmasinin boyasını aldım çoğu insan boyayabilirsin farması iyi dedi ama çok ikilemdeyim aranızda emzirme döneminde saçını boyatan oldu mu ? 🙈
Yamanikko Findikfistik ben hemen yaptırdım valla ombre🤣 tabi hem çocuk dr sordum hemde kadın doğumcuma sıkıntı olmaz dedi. Tabi ben kuaföre gittim eğer evde boyanacaksa başka odada boyayın ve iyi havalandırın🙏🏻🌸
Busragncy Dzeyy ben sormadım doktorumza ama çoğu insan boyamış valla çok kararsızım beyazlarım arşa çıktı artık 🙈🤣
Findikfistik Yamanikko Evde ombre olmaz gibi yaa . 😬yani daha önceden hiç denemedim hep kuaförde yaptırdım.
acimavi Busragncy saç derisine temas ettiği için vücudunuza kimyasal girmiş oluyor, o yüzden boyatmayı pek önermiyor doktorlar, ombre tarzı deriye değmeyecek tarzda boyalar sıkıntı olmaz sanırım
Aydanyirtici Busragncy hem boyattim hem ombre yaptırdım dr um birsey olmaz demişti zaten ve olmadi da 😊
Uykusuzamamutluanne Ben dr sordum boyatma dedi sağlk ocağında ki ebemiz boya birşey olmaz dedi kararsizim bende