Merhaba kızlar. Benim kızım 15,5 aylık ve bugün kedi yüzünü tırmaladı. Sağlık ocağına gösterdim. Tetanoz ve kuduz aşısı yapılması gerekiyor dediler ama daha önce olduğu beşli karma aşı da tetanoz olduğu için sadece kuduz aşısı yaparlar büyük ihtimalle diye eğitim araştırmaya götürmemizi söylediler. Daha önce benzer bir durum yaşayan var mı aranızda? Kuduz aşısı yaptılar mı? Yaptılarsa kaç doz ve ağrılı oluyor mu?